Untuk Terus Ke Forum Sila

Untuk Terus Ke Forum Sila
Kalau Berani

Tuesday, July 21, 2009

Hajret Siri 7

Mamat Besar (Mohd Rusdi Md Sarip) @ sepang

21.07.09 Cuti umum bagi Negeri Sembilan (Isra Mikraj)
Aku boring2 & call mamat ni.. di talian 019-XXXXXX3
dia kata dia ada rumah, dengan berbekalkan alamat yg dibekalkan melalui sistem pesanan ringkas (sms) yang diberi aku trus pi sana..
senang gak cari rumah mamat ni..

Ni sign board lokasi yang dituju...
sebagai bahan bukti

Hah ni wajah Mamat Besar <- ini panggilan nak membezakan antara 2 mamat.. iaitu
Mamat kecik = Mamat Ardy
Mamat Besar = Mamat Rusdi (tak pasti ejaan betul ke tidak)
Sedikit info pasal Mamat :-
Dulu duk kat Jalan Musran, Wakil Sekolah Lumba Lari 100 meter(smrp), Dulu ada moto virago
yang selalu memekak kat Rantau Panjang..
Beliau kini menetap di Salak Tinggi (umah sendiri)



Sempat juga aku membelek-belek album dia.. ni aku snap kan serba sedikit apa yg ada dalam album tu..

Ada lagi gambar2 member lain.. yg takda dalam ini gambar..
asid, azwan kamari, zaimi, sudin, mamat kecik, icam, erin..

Ok lah itu saja buat masa ni..

oleh kerana masa dah suntuk dapat juga aku di jamu dengan teh o gelas besar & sebalang biskut.. dapatlah kami berborak2 sejam 2..

thank untuk beliau & tahniah..
dah ada rumah & juga orang rumah..

ditulis & dikarang oleh : Sudin

1 comment:

  1. lain nye muka ko skang....badan pun sihat..hehe senang ati yop

    ReplyDelete